Vážení zákazníci u objednávek od 14.12.2024 negarantujeme doručení do Vánoc. Děkujeme za pochopení.

Reklamace/SERVIS

Jak postupovat při objednání servisní opravy/reklamace?

 

Concept malé spotřebiče

V servisním středisku

Využijte naše servisní středisko. Předmět opravy/reklamace je nutné doručit na adresu:

  • Jindřich Valenta - Concept
  • Servisní oddělení
  • Vysokomýtská 1800
  • 565 01 Choceň

Nabízíme možnost svozu vadného výrobku společností PPL. V případě zájmu nás kontaktujte na info@my-concept.cz nebo +420 465 471 400 s uvedením jména, adresy a telefonního čísla (případně data možného svozu). 

Při opravě/reklamaci zboží je nutno zboží řádně očistit, vysavače osadit čistým prachovým sáčkem a bezpečně zabalit tak, aby nedošlo k poškození při přepravě do servisního střediska. Za špatně zabalené zboží nenese servis odpovědnost. K doručení zboží není nutné použít originální obal. K vyřízení opravy dodejte doklad o koupi zboží nebo potvrzený záruční list a popis vytýkané vady. V případě reklamace je nutné uvést také Vaši volbu reklamačního nároku.

Naši servisní technici zajistí opravu zboží v co nejkratší možné době. Opravené zboží je možné převzít osobně na adrese servisního střediska nebo Vám bude odesláno přepravní společností. Pozáruční opravy budou odeslány poštou nebo přepravní společností na dobírku.

 

Concept velké spotřebiče

 

Servisní linka: +420 465 471 400
E-mail: servis@my-concept.cz

Po - Pá 7:00 - 17:30

 

Spotřebiče DOMO

Adresa servisu:
DOMO-elektro s.r.o.
Na Kobyle 783
345 06 Kdyně
Česká republika

GPS: 49.3902575N, 13.0262150E

Provozní doba
pondělí–pátek (7:30–12:00 13:00–16:00 hod)

 

iRobot

V případě, že váš iRobot nefunguje správně, pořádně si pročtěte manuál a kapitolu "Řešení problému", díky čemuž vyřešíte většinu problémů přímo u vás doma.

Pokud problém s vaším robotickým vysavačem nebo mopem nevyřešíte pomocí manuálu, můžete využít naší nadstandardní službu bezplatného svozu zdarma, se kterou vašeho robota zdarma vyzvedneme, odvezeme k nám, vyřešíme problém a opět zdarma vám robota přivezeme domů.

Objednávka svozu zde

Reklamace a servis

Certus Mercatus s.r.o.,
K Žižkovu 282/9,
190 00 Praha 9

Pondělí - Pátek od 7:30 do 15:30

reklamace@mercatus.cz

tel. 245 001 740

 

 

Snaige

Kontaktujte nejbližší servis na Mapa servisů

 

 

 Cleanmate, HOBOT, Raycop, iClebo, HAYWARD, SteamOne, Helpmation

Adresa servisu:

BLAKAR trading s.r.o.          
Azalková 1272
Jesenice u Prahy
252 42 Horní Jirčany
(Po-Pá 8.00-16.30)

Záruční i pozáruční servis
Tel.: (+420) 774 737 789
Tel.: (+420) 606 839 644
Email: servis@blakar.cz
(Po-Pá 8.00-16.30)

 

MELITTA kávovary

Záruční i pozáruční servis
Záruční i pozáruční opravu vašeho domácího plnoautomatického kávovaru Melitta zajišťují následující autorizovaná servisní střediska:


BELS CZ s.r.o.

Nuselská 307/110
140 00 Praha 4
Česká republika
Tel.: +420 277 002 200
E-mail: praha@bels.cz
www.bels.cz


BELS CZ s.r.o.

Gabčíkova 1a
841 05 Bratislava
Slovenská republika
Tel.: (+421) 907 786 801
E-mail: objednavky@bels.cz
www.bels.cz

 

WHIRLPOOL

Registrujte záruční opravu přes oficiální kontakty výrobců:

 

Reklamační formulář ke stažení ZDE